Dönemsel birsey bu 3 çocuğum suan 1 Ay 18 günlük oda kucak isyior diğerleride oleydi sonra 3 4 aylıkken yavaş yavaş birakior uyutma şekliniz göre ben hep yanına uzatarak uyuttum 2 çocuğumuda kucakta sakinlestrip yanına uzandım uyudular umarım 3. De ole olur hepimize kolay gelsin 😊