Yusraninannesi Kizimin gobegi duseli 10 gun olack ama hala sizinti seklinde ara ara kanamalar oluyo neden olur caresi ne bilenler yazabilir mi
glbgci Yusraninannesi bem oğlumunda bir kere olmuştu hemen doktora götürmüştük o bize önemli bir şey olmadığını ama devam ederse tekrar getirmemizi söylemişti. Devam eden kanamalarda o bölgede enfeksiyon riski olabiliyormuş
Pamuk_seker Yusraninannesi direk doktora götürün enfeksiyona yol açabilir en azindan daha dogru bilgiyi doktor veriri iciniz rahat eder bizimde sari sekilde akiyordu sonra tedavi ettiler
Yusraninannesi Emir123ali cok degil ama 2 3 gune bir oluyo sari toz diye bisey duymustum acaba kullansam mi diye dusunuyorum