Merhaba anneler bana lütfen yardım edin. Bebeğim ek gıdaya başladığımızdan beri hiç bir şey yemiyor sadece emmek istiyor öyleki mama bile içmedi. Ne versem döküyor ağzında bekletip tükürüyor ya da hiç ağzını açmıyor. Şarkılarla videolarla falan yedirmeye çalışıyorum ama yoruyor bu durum beni. Yemek verince avaz avaz ağlıyor ağzını açmıyor kafasını sağa sola çeviriyor. Blw denedim ondada ortalığa fırlatıyor hiç ağzına bild götürmüyor. Ben ne yapacağımı bilmiyorum artık. Iştah şurubu veya balık yaği etki edermi. Lütfen bana bir öneride bulununun 😢😢