Kızlar merak ettiğim her hamilelikte yerleşme kanaması olur mu fark edilir mi .Ilk hamilelgimde olmuştu şimdi de başıma bir olay geldi tekrar hamilelikten korkuyorum ertesi gün hapını 16 17 saat sonra alabildigim için hamilelik ihtimali de geliyor aklıma yerleşme kanaması olmadi diye de düşünüyorum bilmiyorum kafam çok karışık