3 haftadır aynı sorunu bende yaşıyorum 3 ay 17 günlük kızım her mamayı denedim hiçbirini severek içmiyor uyku sersemi besliyorum 😞 aç oluncada ağlıyor aptamil veriyorum benide emmiyor çok mutsuzum bu durumdan nasıl çözeceğimi ne zamana kadar böyle gideceğini bilmiyorum 😢