Hanımlar merhaba. Kızım 15 aylık. Önceki postum da bahsetmiştim biraz. Kızım gündüzleri 2 kere uyuyor. Her uyumasında 2,5-3 saate yakın sürüyor. Haliyle gece de 12- 1’den aşağı uyumuyor. Sabahta 10 11 arası kalkıyor. Uyku düzenini nasıl ayarlamalıyım? Gündüz tek uyku yaptırmam gerekiyor sanırım? Akşam 9-10 arası gece uykusuna geçsin istiyorum. Lütfen yardımcı olur musunuz?
Şimdiden teşekkürler 🌸💜