Sevil51 Bebeğim doğalı 2 ay oldu ancak doğduğu gün sol gözünün beyazı katmanlı şekilde kanlıydı ve bu hala devam ediyor göz muayenesinde zamanla geçer dedi ama hiç farklılık yok sizlerde de böyle bi sıkıntı oldu mu 😞😞