Bebeğim 15 günlük. İlk hafta aynı sorunu ben de yaşadım. Burda yazılanların hepsini denedim. Hem manuel hem de elektrikli pompayla sağmama rağmen sertlikler geçmedi. En son hastaneye gittim. Onların pompaları çok güçlü. Bi güzel boşalttılar. Sonrasında da evde sürekli emzirip sağdım. Şimdi düzene girdi. İhmal etmeyin. Tıkanıklık yeniyse açılır, kaldıkça sertleşir ve mastit olursunuz.