Karamela
🧸Sabah kalktığımızda yüksek sesle Gunaydiiinn diyorum gernesmesi bittikten sonra kollarını bacaklarını asagi yukarı kaldırıp minik spor yapıyoruz
🧸emdikten sonra mutlaka gazını çıkarttırıyorum
🧸uyku halindeyken memeden çekip ayağımda hafif sallıyorum (doktor önerdi) hafif sallanmayı seviyormuş bebekler ve derin uykuya daliyor o şekilde
🧸 gece 1-2 saatte bir uyansa bile ışık açmıyorum ve hiç konuşmuyorum bu şekilde gece daha uzun uyumaya alıştı (sancısı vs yoksa tabi)
🧸 gaz ilacını anneler genelde Gazi olduğu zaman kullanıyor amma doktorumuz düzenli kullanilmadigi taktirde bir ise yaramaz demişti ve gerçekten düzenli kullanınca ağlamaları kısmen azaldı
🧸 bacaklarını bisiklet sürer gibi hareket ettirince çok güzel gaz çıkartıyorlar 👍
🧸 yıkandıktan sonra ellerine ayaklarına minik sıcak su torbası aldım doldurup koyuyorum çok rahat uyuyor (Hemsire
tavsiyesi)