Merhaba kolay gelsin kızlar. Oğluşum 14 ay 8 günlük oldu. Yaklaşık 2 haftadır gündüz tek uyku yapıyor. Normal mi bu durum. Sabah 7 buçuk 8 arasi kalkiyor..cok yorucu bu durum benim içinde. Ayak uydurmaya çalışıyorum bebeğime. Bize tek artısı akşam erken uyuması. Aynı durumu yaşayan anneler var mı acaba