Kızlar merhaba 30 nisanda ilk yaşımıza gırcez ve oglumla dogum gunumuz aynı 😍dogum gunu ıcın balon zıncırımıI aldık onu haxırlıcaz ama sızden fıkır almak ıstıyorum ıkı tarafında ılk torunu fakat dogum gunu konusunda kımse yardım etme dusuncesınde degıl yanı hazıra konup hızmet beklwme dusuncesıne sahıplerdır aılelerımız eşimde ramazandan once pastayı yaptırayım kendı aramızda kutlayalım kutlamak ıstyen olursada gelırler kendılerı kutlarlar dedı… Bende hanı ramazandan once bı gun bwlırlwyelım o gune cagıralım gelen gelsın sonradan da kımse yok su zaman gelcez vs demesın ben ugrasamam pandemı donemınde her dk temızlık hazırlıkla dedım sızce sız olsanız ne yapardınız kayınvalıdem yok kutlamaya ne gwrwk var pandemı dedı ama pandemıdr ankaraya oglunun nısanı yapmaya kzınında nısanladı… Ve eşimede yok eşin bizi istemiyor biz gelmıcez demıa hıcde oyle bısey demedım eşimde demıs sumeyya oyle bısey demez dıye.. Kendı annemde gerek yok dedı. Yanı benım aıleler den beklentım bızım yapabılecegımız bısey var mı su ıkramlıgıda bız yapalım yanı sadece bu ama yok. Sizce ne yapayım yardımınıza ıhtıyacım var….