Arkadaşlar merhaba 2 gün önce eşimin testi pozitif çıktı ama hastalık belirtisi başladığından itibaren bebeğime yaklaşmadı devamlı maske taktı test verdiği günde ne olur olmaz diye ben ve bebeğim evden ayrıldık kendini üşütme sanıyordu çok bilmiş beyefendi çok sinirliyim o gün benim zoruma test yaptırdı ve korona çıktı biz evden ayrılalı bugün itibari ile 3 gün oldu devamlı belirti arıyorum kendimde ve bebeğimde belirti olursa teste gelecekler bu durumu yaşayanlar bebeklerinizde ne gibi belirtiler oldu süreç nasıl ilerledi yardımcı olursanız sevinirim bu arada 8 aylığız