Liya61- Ummudemir evet aslında bırakmak lazm müdahale etmedm emiyor emsin sonradan bırakır diye düsünüyorum evet hissediyo olablr cnkü bazen yakın temas kırdugumda ellerini yüzüme getiriyo dokunuyo fln
Liya61- Eylulunannesiiii emzik yerine koydu parmakları sizinksii galıba yaa 🥰 ama kurtarıcı bıse emzik yaa daha doğdugunda aşılamam lazmdı cok vermedm smdi zorluyorm emzik tutması icin
Ylcmelis Liya61- Aynn ellerini keşfediomuş bide çene kaslarını geliştriomuş engellemiyorum o yüzden 😂😂😂
saimesural esmirna16 benim bebeğimde çok emiyodu parmaklarını diş çıkıyor sandım doktoruna sordum beyin gelişimi ile ilgili dedi :) yani bırakın emsin çekmeyin:)
Aysegenc Liya61- benimki 4.20 gunluk elini yemek bir kenara isiriyor ellerini kazagini tutup emiyor emzik almayida birakti bu sayede ne yaptiysam bos pes ettim.
tugbaeymendagilan Benim oglum 3 aylik 40 gunden sonra parmak emmeye basladi ama emzik tutmuyor asla. Cok sevimli gorunuyor ama aliskanlik olacak diye emmesini istemiyorum.
Liya61- Zsnbr bizimki komple parmaklarıda alıyo agzına bazen de öğrüo cok deişikler daha neler gorcez😂