curly_mom minnosunannesi06 tühh ben de bi heves bakıyodum sonuç ne diyee 😅 Hayırlısı olsun inşallah 🙏🏼 🍀
minnosunannesi06 Sena-bera-mira kan verdim sağlık ocağında onaylanmadığı için bakamıyorum sonucuma vallahi sabahtan beri payladim😂
NurHat-279 minnosunannesi06 vallahi merak ettim sonucunu ne?😃 Rabbim hakkınızda hayırlısını nasip etsin inşallah 🤲
minnosunannesi06 NurHat-279 negatif çıktı ben adet te olmadım normalde hiç böyle olmazdım randevu alıp hastaneye gitcm
minnosunannesi06 Hant negatif çıktı canım kanda hala adet olmadım normalde düzenli olan biriyim sağlık ocağı haftaya tekrar gelip kan vermemi söyledi randevu aldım doktora gidicem