BeyzaLivaLeyla minnosunannesi06 aynı test + aynı sonuç +geç döllenme = 10 haftalık hamileyim 🥰rabbim gönlünüze göre versin inşallah🤲🏻
YavruKurdum Hani adet geçince silik çıkıyor ya benim adetime bir gün vardı kopkoyu çıkmıştı teste. Neden silik çıkmadı acaba 🤔 Bunu niye düşündüysem 😂😂
MotherQueen YavruKurdum yav sanane testin canı öyle istemiş 😁 senin sıpa ben burdayım diye üstüne basa basa göstermek istemiş 😍
minnosunannesi06 iki_tospik_annesiii amin inşallah canım verdim kan bugün sağlık ocağına çıkmasını bekliyorum 😊
hankardeslerr minnosunannesi06 benimde 4 gün gecikti yaptım aynıı sizinki gibi çıktı 2 gün sonra yine yaptım öyle çıktı, daha pazartesi kan vermeye gitcem, bizim sağlık ocağında aynı gün sonuç çıkmıyor, ne güzel siz aynı gün sonuç alcanız 😊 Hayırlı olsun 🌺