ilosasell edaslantrgt evet 4 aylıkken hemşiremiz günlük 10 dk oturtabilirsiniz dedi o şekilde başladık şimdi hep oturmak istiyor kucağımda azcık yatırır gibi yapıyorum hemen ağlamaya başlıyor oturmak için 😂 siz başladınız mı oturmaya