Arife-42
Resmen bu biz 😳😳 5. Ayından beri bağırıyor. Sesini keşfediyor dedik vs sonra bi ara kesildi ama 2 3 haftadır yine başladı bildiğin çığlık atıyor. Artık kulaklarımız başımız patlayacak. Hani Bi yerinde Bi şey olsa ağlarda aynı zamanda ama bu ağlama değil direk çığlık. Seside ince gerisini siz düşünün. Kucağa alınca gezdirince susuyor yada tepki verince biraz kesiliyor sonra gene başlıyor. Bazen öyle abartıyor ki hele. Dişi çıkmadı ama klasik diş belirtileri var acaba ondan mı yapıyor bilmiyorum. Mama sandalyesinde çok durmuyor oyuncak vs pek vakit geçirmiyor öyle. 7 aylık olacağız bizde. Huyu mu bu yoksa Bi şey varda ben mi anlamıyorum gerçekten bilmiyorum 😔😔😔