Kızlar bebeğim 4.5 aylık en baştan beri aptamil kullanıyorum. Beş gündür bebeğin kolunda şişlik farketmiştik bugün doktora gittik ek gıdaya 15 gündür geçmişizz üç gün kuralına uyarak. En fazla sütlü pirinç unu verdim.Yoğurt falan verdm bide beyazlardan. Doktor süt ürünleirne alerjisi vardır dedi ve şişliğin bundan kaynaklı olduğunu söyledi. Aynı zamanda bacakta kollarda yanaklarda egzama tarzı kuruluklar var. Bana aptamilin başka bir mamasını ücretsiz verdi bi hafta bunu kullan dedi krem ve damlada verdi. Eğer kuruluk vs geçerse raporlu bu mamadan alacaksınız artık dedi. Ama mama ne alaka yani onu anlayamadm çocul 4.5 aydır bu mamayı yiyor zaten