Merhaba güzel anneler;ben 3 gün önce regl oldum fakat sorum şu ben regl olunca sancım ilk gün olur doğumdan sonra artık olmadi bu reglımda 4. Günüme geldim hala kasıklarıma sanki bseyler batıyor göğüs uçlarım sızlıyor sizce hamilelik olabilri mi test ne zman yapmalıyım başına helent varsa yardımci olursa sevinirim 😍