Busram55 3 aylık, benegniz kac kilo gunde kac kere emziriyorsınz benimki cok, emmiyorda kıyas yapacagım acaba banamı az geliyor diye
Cheerfulmom Busram55 Benim bebeğim 5, 5 buçuk kilo falandı o ayda ama meme reddi yaşıyorduk oyüzden çok kilo verdi benimki tam olması gerektiği kiloda değildi
derodunya Busram55 3 aylıkken 7 kilo falandı herkesin bebegi kenine özgü 10 olsa nolcak 4 olsa nolcak onu anlamadım
Annesi00 Busram55 3.ayda 6070 gramdı. 2-3ay arası az emmişti ve kilo alımı düşmüştü biraz. Çişli bezlerini takip edebilirsiniz. Eğer çişli bez sayısı az ise doymuyordur. Bir de bu aylarda bebekten bebege değişmekle birlikte günlük 20-25grama yeterli dıyor doktorum.
egeninanns Benim bebeğim 7 kilo erkek . Bebeğin cinsiyeti , boyu, Doğum ağırlığı , geçirdiği hastalıklar kiloyu etkiler . Az ya da çok diye kıyas yapmak sadece sizi üzer. Her bebek kendine özeldir
derodunya Busram55 saçmalama canım sağlıklı mı çişi varmı bitti dogum kilosunun üstünde mi daha ne olsun emzirme sıklıgı önemli ne emdigi degil belki sütün yağlı hemen doyuyordur zaten sütün önü su arkası besin toplasan 5 dk bitiyor benimki kolikti memede sakinliyordu
Cheerfulmom Busram55 arkadaşlar gene kıyaslama,yok 10 kilo olsa ne olur felan yazmışlar da ben seni anlıyorum. Ama geçici bir durum bu aylarda meme reddi kilo verme gibi durumlar oluyor sıkma canını benim bebeğim 4 aylık 15 20 gün burnumdan geldi bide ben sağarak besliyorum sütüm hep çöp oluyordu içmiyordu sürekli süt sağıyordum 🥺 veriyorum içmiyor bekliyordum o sırada süt soğuyordu ısıtıyordum gene içmiyordu dökmek zorunda kalıyordum açıkmış gibi aglıyordu yarım saat sonra tekrar başa dön gene süt sağ içmez gene dök . Çok zordu gerçekten hala da aşmış değiliz bu durumu ama düzelir diye umut ediyorum 🤷🏼♀️
Busram55 Cheerfulmom ah canım tesekkurler anladgn icin. Bende başta sagıyırdum mahfoldum o cok zor iş. Sınra slikon gogus ucuyka emzirmeyi başardm dene lütfen sende. Ama yinede az besleniyor üşte hayrlısı hakkmızda insallah duzelirler
Cheerfulmom Busram55 neler denedim neler 🥺 tüm yöntemleri denedim olmuyor 🤷🏼♀️ Bende akışına bıraktım zaten sıçrama haftaları dişler derken çok yıpranıyoruz bide meme meme diye sık bogaz etmek istemiyorum
Busram55 Annesi00 yani her altını alısımda çiş oluyor ama kilo alımı yok sütümmü yaramıyor korkuyırum