Arkadaşlar bebeğim bir aylık oldu. Dün aşısını yaptırdık. Sağlık Ocağına yürüyerek gitmek zorunda kaldım. Çok rüzgar vardı bebeğim üşüdü sanırım. 😞
Doğduktan sonra doktor zimaks antibiyotik vermişti burnunda hırıltı vardı. Bebeğim küçük olduğu için sadece 2 gün kullanmıştım. Şimdi bebeğimin gözleri çapaklandı ve burnunda hırıltı var. Ben de emzirdikten sonra bir çay kaşığı zimaks verdim. Ancak solüsyon hazırlandıktan 14 gün sonra kullanılmıyormuş. İlacını eşim almıştı ve bu konuda bana hiç bilgi vermedi. Şimdi çok korkuyorum bir zararı olur mu diye. Bebeğim çok küçük. 😞
Bu konuda bilgisi olan var mı? Lütfen yorum yazar mısınız?