Ye2020 merhaba canım bizim üç beş aylarda yaptırdık diğer doz da yaşında olacak Allah nasip ederse bende senin gibi düşünüyordum dr umuza sordum ve bana gösterdiği resimlerle doğru karar verdiğimizi anladım özellikle günümüzde aşının önemini daha çok öğrenmiş olduk, memenjit aşısı tam koruma sağlayan bir aşı ,illa hastane vb gibi kalabalık alanlara giriyoruz ve risk mevcut kötü bir hastalık Allah korusun 🤲🏻😔bizim üçüncü aydaki hafif ateş ve bolca halsizlik yaptı yarım kaşık calpol kendine getirdi yani menenjit aşısı çok ağır olsa bile az bir paresetamol içeren ilaç bile ateşi halsizliği önlüyor 🤲🏻Yani aşılanmak aşısızlıktan iyidir korkma dr una güven bir düzen oluşturun 🥰