Kaansmommy Arkadaşlar çok acil West sendromlu bebeğim için sabril ilacı arıyoruz ilacı yeni yazdılar nöbetleri o durdurabilirmiş lütfen bilen veye duyan varsa bana ulaşın
neredenbileceksinizz Kaansmommy canım bebeğinin nöbetleri nasıl oluyor benim bebeğimde nöbet geçiriyor. MR sinde beyninin hasar gördüğü çıktı 2 EEG temiz moro sendromunun uyaran olmadan sürekli yapıyor bazen çok şiddetli oluyor
neredenbileceksinizz Kaansmommy canım ilacı buldun mu doktor illa bunu kullanın başka çözüm yok diyo bize bide damla verdi nöbet anı için çok ağır o nasıl bulucam bunu
esradgzl Kaansmommy bulunması zor ilaçlar genelde çapa hastanesinim etrafındaki eczanelerde bulunuyor bilginize. İnşallah en kısa zamanda bulursunuz 🙏
Kaansmommy Mom091 aa siz eczacımısınz yoksa biz 15 -20 eczanaye sorduk bulamadık siz bulabilirseniz çok sevinirim biz de aramaya devam ediyoruz
Kaansmommy neredenbileceksinizz selamlama nöbeti canım uyandıktan sonra ellerini yukarı kaldırıp gözünüde yukarı dikiyo saniyelik bi hareket bu hareteti 3-4 sn aralıkla 10-15 defa yapıyo
Mom091 Kaansmommy hayır değilim eczacı☺️ Civarda 2-3 eczane var da onlara soracağım. Çok geçmiş olsun inşallah bulunur hemen
Mom042 Kaansmommy benim enistem ankarada ecza deposunda calisiyo soruyum mu sizin icin nasil ualsicak size sorsam da bilmiyorum
neredenbileceksinizz Kaansmommy https://imgyukle.com/i/NwAndY bizim nöbetimizde bu şekilde canım 2 EEG temiz çıktı MR da hipoksik iskemik ensafolapati olabilir diyo. Ama nöbeti durdurmak için bişey yazmadılar bebeğimin neyi var onu bile bilmiyorum nöbet geldi mi en fazla 5 saniye oluyo ama ard arda devam ediyo ellerini tutunca geçiyo tutmazsam devam ediyo
Alpkk Kaansmommy merhaba bu mikrosefalinin belirtisi nedir acaba sadece küçük kafa mı yanında ek başka hangi belirtileri var bizimde ondan şüpheleniliyor
Kaansmommy neredenbileceksinizz bizimkide bunun gibi aynı yani el hareketi aynı ama bizimki gözünü yukarı kaldırıyo sizinki aşağı bakmış tek fark o birde bizimki tutunca durmuyo 10-12 defa yapınca kendiliğinden duruyo o hareketi 2 sn lik felan yapıyo 5-6 sn sonra bi daha yapıyo
Kaansmommy neredenbileceksinizz nası neyi var bilmiyosun doktor nöbet demedimi nöbet ilacı kullanman gerekiyo doktorunuz kim hangi şehirdesiniz
Kaansmommy neredenbileceksinizz bu arada ben bizimkini ellerini tutunca sadece o göz hareketini yapıyo
Kaansmommy neredenbileceksinizz bebek kaç aylık sizin belki çok küçük olduğundan hemen ilaca başlamamıştır
neredenbileceksinizz Kaansmommy 3,5 canım daha vitamin verdi nörölojiye götür dedi biz acile götürdük bu salı randevumuz
Dmrcnn neredenbileceksinizz bu moro refleksi değil mi ? Bnu bnm oğlumda yapıyordu 5aylıkken geçti ama sürekli değil 5.aya kadar toplasan 5 kere olmuştr
Kaansmommy neredenbileceksinizz canım işte tam tanı için video çok önemli nöbet geçirirken çekim yap atletle çek hatte kol bacak hareketi gözüksün bu arada uykusundsn sakın uyandırma bebekler uyandırılınce veya uyku düzeni bozulunca nöbrt geçirebilirmişler