bgmarik Bebek2747-_ ben kızıma keçiboynuzu unundan fincan kek yaptım ama hiç beğenmedi biraz acımsı bir tadı var.Kendim kullanıyorum.Yulaf unundan da kek pankek yapıyorum.Bir defa ekmek yaptım o da çok sert oldu.
elifiii Bebek2747-_ ikisiyle birlikte pankek yapabilirsiniz içine ceviz fındık rendeleyip koyabilirsiniz. Benim kullandıgın keciboynuzu unu cok tatlıydı kakao yerine de kullanıyorum bazen.