Bebeğim 3 aylık son 2 gündür kucaktan asla bir dakika başka yere koyamıyoruz kıyameti koparıyor. Daha çok küçük oldupı için kanguruya da koyamıyorum. Önceden ana kucağına koyardım dururdu yarım saat de olsa işlerimi yapardım hızlı hızlı 🤦♀️ aksine bugün misafirim de gelecek 🤦♀️(teyzesi) napsam anneler geçer mi bu durum Bi derdi mi var bilemedim. Sizde aynısını yaşadınız mı 🤦♀️