Tugbakivanc Seda-_162 biz kullanmadık ben çok sıkı olmasını sevmiyorum 2 numara daha iyi. Molfix 1 ile sleepy 1 aynı değil kesinlikle Molfix daha büyük.
sabahsekeri21 Vanilya hepsini denedim ben sen de dene BİM’in kini belki iyi gelir evet prima sızdırdı gerçekten de sleepy de pişik yaptı
Vanilya sabahsekeri21 şimdi o zaman canım kızım 11 aylık 9 kilo kaç beden almalıyım? Bir de çeşidi var mı? Akşam uyurken taksak sabaha kadar değiştirmesek bir şey olur mu acaba?
sabahsekeri21 Vanilya 4numara canım ben yatarken takıyorum sabah çıkartıyorum bir sıkıntı olmuyor tek markası var jenny&willy yazıyor 4 numara iyi gelir o kiloya denemedik bir paket kullan bence
sabahsekeri21 Vanilya bu arada bebeğinizin kilosu normal mi acaba benim kızım 3 buçuk aylık 8buçuk kilo 11 aylık 9 kilo zayıf geldi de acaba benim kız mı tombiş
Balnur Seda-_162 benimde bebeğim o kiloda doğdu 2 numarayla başladık tavsiyem 2 numara al çünkü diğer bezlere göre küçük 1 küçük gelebilir taşma olur