Tospik122 Sizce hangisi iyi Dalin yumuşatıcı mi üni bebi yumusatici mi sizler bebeğinize hangisini kulaniyorsunz hangisini almalıyım
Vanilya Tospik122 Ben abc aldım ebebekten indirimdeydi o gün. Çok az az kullanıyorum. Bornozunda falan nevresim çarşafında iyi oluyor
elifiii Tospik122 yumusatıcı kullanmıyorum. Beyaz sirke kullanabilirsiniz hem kendi camasırlarınızda hem bebeğinkilerde.
[silindi] Tospik122 yumuşatıcı kullanmıyorum uni baby deterjan kullanıyorum zaten mis gibi kokuyor temizde oluyor