Merhaba… Kızım 4ay 13 günlük dördüncü ay aşısını yaptırdıktan sonra bi huzursuzluk bardı bi hafta boyunca şimdi çok şükür huzursuzluk fazla kalmadı asıl sorun gece uykularımız normalde 9-10 arası uyuyan bi bebeğim var yine aynı saatlerde uyutuyorum tam dalıyo yatağına koyuyorum bi saat sonra geri uyanıyo be gece boyu böyle her saat uyanıyo emmek içimde değil bazen veriyorum emmiyo bile kucağıma geliyo dalıyo geri hatta uyanıyo bi saat oynuyo sonra geri uyutuyorum ne kadar zor olsa da, önceleri gece iki defa kalkardı kızım 3 de kalkıp emer sonra 5 de kalkardı 6 gibi hafif mızırdanmayla 7-8 gibi uyanırdı ama şimdi süreni kalkıyo ve bazen geri uykuya dalmıyo oynamak istiyor bu düzen kalıcı olursa diye korkuyorum ne yapabilirim önerileriniz var? Uzun oldu kusura bakmayın…