Seyma05 lalenurr966 Mrvkya bizimkilerde böyle doktor alerjik eegzama dedi alerji felan çıkmadı çocukta boşuna aç kaldım.Temra diye bişey var o da olabilir veya cilt kuruluğundan olabiliyor bebeğiniz ne kadarlık alerjik olsa şimdiye kadar belli olurdu diye düşünüyorum nemlendir bol bol geçer kaşınabilir bide bebeğini gözlemle bu arada canım
elifiii Mrvkya evet egzama, iyi bir nemlendirici ile sık sık gün içinde nemlendirin . ( mustela stelatopia , bepanthen, bioderma atopi serisi) sabun sampuan degdirmemeye calısın. yünlü seyler de giydirmeyin.
elifiii Mrvkya yüz kremi sürmeyin. Yün giydirmeyin, pamuklu yelek daha iyi olacaktır. bebek 1. ayını doldurduysa 22-23 derece ev sıcaklıgı kafi, nem dengesi 50-60 ta tutmaya calısın. Terlememesine özen gösterin. O bölgeye dediğim kremlerden sürün cok iyi gelecektir.
sehheerr Mrvkya benim bebeğimde 7 aylık Mrvkya attıgınız fotoğrafa baktımda benimde 7 aylık kız bebegim var aynısı egzama 2 tane krem kullanıyoruz şuan doktora muhakak başvurun