green Yaptırdım. 6 aylıkken ama korka korka.. bir sıkıntı yaşamadım. Temiz bir yer olsun ki mikrop kalmayın.
senemyavas green Bi arkadaşım yapacak evde olcaz zaten mikrop kapmam inşallah temiz de tutarım bende bir sorun yaşamam 😊
QueenMom__ senemyavas o zaman hiç bi sıkıntı yok 😌 bende oğlumun doğumda ki ayak izinin üzerine bilgilerini tasarlayıp yaptırdım 😍