Kızlar ilk doğum yaptığımda meyve kuruları hurma ceviz badem vs tarzı şeyler yiyordum ve bebeğim o zamanlar 3 4 saat flan uyuyordum ben uyandırıyordum hatta ve afedersiniz kakasında parçacık tarzı şeyler vardı ve bana sütün kalitesindendir demişlerdi neyse ben Bi süre sonra bu yediklerimi bıraktım. bebeğim şimdi 5 aylık o parçacık şeylerden yok ve geceleri en fazla 2 saat uyuyor bazen saat başı uyanıyor. Acaba onları yemediğim için süt kalitesi düştü ve bebeğim daha mı çabuk acıkıyor yoksa böyle olması normal mi?