Dondu_123 Kızlar baslıktada yazdıgım gıbı bebegımın genıtal bolgesınde 6 tane sıvılce gıbı bıseyler var 1 aydır duruyor sureklıde cogalıyor sadece 1 tane vardı sımdı 6 tane oldu bebegınde olanlar veya bılenler yazabılırmı
Hll20 Dondu_123 ikinci oglumun pipisinin üst ksmnda vardi dogdugunda☺️Hemde uclari beyazdi tam skmalk😁doktorum sakn elleme bazi bebeklerde görülen bisey kendiliginden gecer demisti. 1-2 aya gecmisti canm
Yesimeliz84 Dondu_123 benim kizimin da oldu candida mantari oldugunu soyledi dermatolog bence hekime danisin biz 1 aydir tedavi goruyiruz
Dondu_123 Yesimeliz84 cocuk doktoruna sordum onemlı bısey degıl dedı ama ıcım rahat etmedı cunku sureklı cogalıyor cıldıyeye goturecegım ama randevu bulamıyorum
Yesimeliz84 Dondu_123 bende dermatologa goturerek ögrendim muhtemelen dedigim gibi candida dir. Özele goturun ama goturun cunki su bu kremlerle filan cozume ulasamazsiniz