Arkadaslar oglumun ayak bas parmaklari gerçekten cok kötü tirnagi etiyle birlesik ve kesimi cok zor bugun keserken dikkat ettim kenari dolama olup mikrop kapmis ayaklarini havalandiramiyorum terliyor sürekli buz kesiyor ancak uyurken havalandirabiliyorum. Bu gibi durumlarda ne yapıyorsunuz? Bilgisi olan yazabilir mi?