Gunesay Canım ben kabak ile başlamıştım. Yumurta sarısını yoğurt ve iki meyve bitip. Yoğurtlu meyveyi ara öğün yapıp. Hemen sabah yumurta sarısına geçtim.ve aynı gün akşamüstü ara öğün verdim meyveli yoğurt. Yani bir ayın sonunda. Sonra yumurta sarısı bitince zeytin,peynir,pekmez,kefir denedim. Bu denemelerde ara öğüne hep devam etti. Kahvaltı koydum. Öğünü ikiledim. Sonra kıyma,tavuk,balık denedim 3 gün kuralı ile. Öğünleri yavaş yavaş ekledim.