Merhaba arkadaşlar salı günü işteyim annem bakıyor normalde kızıma salı günü doktor randevusu vardı eşimde saat üçte çıkıyor işten annemin randevusunu ona göre ayarlamıştım doktor da sadece salı günleri orada
Neyse konuya geleyim annem hastaneye gidince eşim kızımı da alıp eltime gitmiş dün eltimin pozitif olduğunu öğrendik eşimde bende test yaptırdık negatif çıktı çocuk doktoruna yazdım ateşi olursa tetkik yaparız dedi bugün biraz ateşlendi kızım korona olursa nasıl anlarım olduğunu bu ara biraz rahatsız zaten nasıl ayırt edeceğim uzun olduysa kusura bakmayın