umudumubeklerken Merhaba arkadaşlar bebeğim 15 aylık kan tahlilinde Demir düzeyi çok düşük çıktı doktor suya karıştırılan Demir ilacı verdi pekmeze portakal suyuna ve kaşık mamasına karıştırdım içmiyor ne yapabilirim çok çaresizim moralim çok bozuldu
ikizerkekannesi umudumubeklerken doktor yada eczacıyla konuşsanız başka bir ilaç verse tadını sevmemiş olabilir belki
YABANGULUM umudumubeklerken geçmiş olsun,sideferin tadı güzel onu alın isterseniz içmeyen bebek duymadım sideferi. Kilosu kadar damla veriyorsunuz.
Beybiloplarim umudumubeklerken biz de aynıyız 15 aylık ferrum yazdı iciremedim fermix aldık onu da içmiyor zorla ağlaya ağlaya oguruyo kusuyor arada .sedefer bestiron gibi damlalar içeriğin den dolsyi yetersiz onları kullanırsak gün de iki yada 3 defa vermek gerekiyormuş dr muz öyle söyledi 😬😬😬
Melike16 Ocean microferi öneririm doktorumuz sidefer vermişti, şeker katkılı olduğu için bıraktım. Kızım tadını da çok seviyor bir kere geri çevirmedi çok şükür 🙏 tadını sevmediği için içmiyordur, deneyin derim..
umudumubeklerken Beybiloplarim günde kaç damla dedi peki son çare bestiron alayım dedim ben ama kaç vermem gerekir acaba
btlm78 umudumubeklerken ben de bestiron kullanıyorum kilo başına 2 damla olucak şekilde ama sanırım bu koruma amaçlı kullanılan miktarmış. tedavi amaçlıysa daha farklı sanırım
Beybiloplarim umudumubeklerken biz bestiron kullandik ama 1 yaş kontrolün de kansizlik çıktı bı ise yaramamis… kilosu kadar günde 2 yada 3 defa vermeniz gerekir