Mahza bende koku yoktu hiç ama kiloluyum göbek aynı dedıgınız gbi dikişi kapatıyodu ve sonuc 10. Gun dikişler acıldı 7 8 cm kadar tam 1 ay kapansın diye her Allahın günü hastaneye gidip serum yedim içini temizlediler dikiş attılar.. sizin bence ufak bi sızıntı olabilir kesik yerine havlu kağıt koyun bakın bişey varmı diye.. koku enfeksiyon belirtisi böyle devam ederse dikişte acılma yapar.. bi an önce doktora gidin bide gunde 4 5 kez batikon sürüp gazlı bez koyun üstünedr tülbent baglayın dikiş yeri hava alsın