Hanimlar oglumu goz doktoruna goturdum soylediklerini sizinle de paylasayim istedim. 10 dkk ara ile 3 sefer bir goz damlasi damlatip bekletip bakti. Tv tel tabletten 3 yasina kdr uzak tutmalisiniz, hic yapamiyorsaniz 2 yasina kdr izletmeyin, en zararlisi da tel ve tablet dedi. Anne ve babada goz hastaligi varsa genetik olarak bebege de gecer dedi. Biz ikimiz de miyop oldugumuz icin %90 benim oglum da ilerde miyop olup gozluk takacakmis. Hic goze gitmemis bebeklerin bile 3 yasinda mutlaka gorme yetisini kontrol etmek icin yetiskinlere yapilan goz muayenesinden olmasi gerekiyormus. (Uzaktan sekillere sayilara baktigimiz ve makineye girdigimiz muayeneden bahsediyor) insallah fikir olur sizlere de 🙋♀️