Can_can Merhaba, oglum 1 yaşında ama asla su icmiyor. Nasil alıştırdınız? Tavsiye edeceğiniz bir ürün var mi ?
aksu5334 Can_can aventin suluğunu aldım pipetli su akıtmıyo oyuncaklarla odanın içinde duruyo gördükçe eline alıp içiyo 3 4 aydır kullanıyorum hiç koku olmadı
Morfrenk Can_can sularına meyve sularından sıkıp tatlandırın, suyuna meyve parçaları atın dikkatini çeksin
Ftmsvnc Can_can bı çocuk doktoru su içmek iç güdüsel ihtiyacı olsa su içer demişti. Oğlum da hiç icmiyirdu minik kahve yani bardaklar ile kendi içmeye başladı ve ona arabalı minik su şişesi aldım su içiyor artık tabi kendi isteyince
Can_can babymom_3 yorumları okuyorum çoğunda koku oluyor diye yazmışlar güvenip alamadım kullanan anneler varsa belki tavsiye verir diye umuyorum
Happydef Ftmsvnc aslında yetişkin her bireyin günde 2 lt su içmesi gerekirken bazıları yalnızca 1 bardak anca içiyor gün içinde. Bu durumda çokta içgüdüsel olduğunu düşünmüyorum. Fizyolojimiz gereği günlük belirli bir miktar suya ihtiyacımız var
Can_can Ftmsvnc hic tükenmiyor ama sadece yatmadan önce mama yerine su biberonunu veriyorum ordan fark edene kadar ne cektiyse
Esilaprenses Alıştırma bardağı aldm bnde içmedi bi süre . Şimdi çay bardağıyla çok güzel içiyor ve bunu sağlık ocağındaki hemşire söylemiş eşime . Bebekler daha çok içiyormuş öyle .
Ahimess07 Can_can benim kızımda 10 aylık olacak yeni yeni içmeye başladı şekerli suyla alıştırdım şimdi şekersiz içiyor iyi kötü 🧐
Trkanmete Can_can aynı sıkıntı bizde de var ne yaptıysam içmiyor. Farklı farklı suluklar renkli bardaklar ama yok. Son çare şırınga ile ağzına sıkıyorum ne kadar içerse kar.