Allah kolaylık versin hepimize benim kızımda başlarda meme reddi vardı hoplaya zıplaya emziriodm ve ilk 2 ay gazlı Br bebekti fazla emzirme 1.5-2saatte emzir ki gazı çok olmasn dedi doktor o zamanlar emzik te almıodu.tam meme reddini bitirdik derken bu ay sadece 250 gr almış ve 1.5-2 saatte bir emziririm zaten emmek istemese emmiyo yine çünkü açlık tokluk kavramları var artık. Doktorum bu seferde çok sık emziriodm tam acıkmadğı için göğsünü boşaltmıo sondaki yağlı sütü çekemiyor dedi 3-4 saatte bir emzirecekmişim nasıl olacaksa 🙄