Merhaba güzel anneler. 13 aylık kızım pişik oldu ilk olarak madecasol ve travazol kullandık. Sonra doktora gittik ve fito ile travocort verdi. Ama hayla geçmedi kıpkırmızı 😔😔 çpk üzülüyorum neden geçmiyo bilmiyorum günde üç kez 20 dk havalandırma yapıyorum ıslak mendil kesinlikle kullanmıyorum. Yıkamama izin vermiyor çok ağlıyor ama arada yıkıyorum genelde pamukla temizliyorum ama naptıysam geçmiyor bu arada has zeytinyağı da denedim daha ne kaldı bilmiyorum ama artık o her bezde ağladıkça oturup benimde ağlayasım geliyor 😔