Oğlum 13. 5 aylık nerdeyse ek gıdaya geçtiğimden beri doğru düzgün yemek yediremiyorum sürekli emmek istiyor emzirmiyorum saattlerce aç olduğundan emin olduğum zamanlarda beslemeye çalışıyorum ağlıyo bu sefer de meme ağzına girene kadar susmuyor nasıl yemeğe alıştırcam ben bu çocuğu meyve güzel yiyor oda canı isterse yoğurt yerdi bide onu da yemiyor kilosu iyi ama artık yemek yemesi lazım nolur anneler bi yol gösterin. 😭😭😭😭