Kızlar burda alerji postlarjna cok yazmışım dır 5 aydir kati diyetteyim
Cok acayip bisey oldu gecenlerde
Bi cikolatali gofret yedim ilk defa ama
Gözlemledim ve dokunmadi şok oldum
Sonra ki günlerde bisküvi yedim yine bişey olamadı
Paketli ürün yedim dokunmuyor yani
Ay bilmiyorum geçti mi acaba alerjimiz
😊