ebz09 evkura bence hiç bulaşma. Tek güzel yanı düşük fiyatta taksit yapıyor olmaları.
Ama sen borcunu yatırmaya gittiğinde, örneğin geçen ay 75 krş eksik ödemişsin. Sonraki aylarda onu düşmüyolar
Bi zaman sonra telefon çalıyo aaa icralık olmak üzeresiniz.
Neden? Ödemeyi alan kişinin aptallığı yüzünden
Hem ben yaşadım bu durumu ki benim 45 kuruş falandı
Hemde orda şikayete gelen müşterilerden duydum 1 lira bile değildi bahsettikleri borç.
Ki sen ödemeye devam ettiğin halde gelişiyo bu olaylar ne saçma