Mlkedmrclr Oğlum 20 aylık hiç kimsemiz yok arkadası gelenimiz gidenimiz hiç konusmuyor Kayseride kreşe gönderen bu aylarda alan yerler var mı bilen var mı acaba yardımcı olurmusunuz ?
aasdfgh Mlkedmrclr Sümer Yüzme havuzu karşısında Şeker Kreş var benim çocuğumda bir dönem gitti 18 aylıkken başladı çok memnun kaldık gönderebilirsiniz siz de
SedaMeyra Mlkedmrclr kiziminda konusmasi 2 ay geriydi cok faydasini gördüm. Gurbette yalnizdik yasitlariyla kaynaştı komut almıyordu ondafaydssini gördüm. Okul iyidir ya
Mlkedmrclr SedaMeyra bizde aynı durumdayız kimsemiz yok hiç yaşıtı yok çevremizde hiç konuşmuyor inşallah faydasını görürüz teşekkür ederim 🤗
Mlkedmrclr aasdfgh peki bez kullanıyormuydunuz ozaman biz hala bırakmadık cünkü bezle de kabul etmezler heralde ?
aasdfgh Mlkedmrclr bezliydik evet o yaş hep bezli sınıfın iki öğretmeni vardı 6 öğrenciydi ben hep aynı öğretmen değişsin bezini demiştim hiç bir sıkıntı yaşamadık
Mlkedmrclr aasdfgh çok iyi ozaman ben bez oldugu için almazlar diye düşünüyordum yarın doktora götürücem orda da sorucam gerekli görürse bende yazdırmayı düşünüyorum