Rumeysa Benim oğlumda 4 aylıkken başladı salya sorunu biz aldık taktik 2 gün içerisinde kesti. Çok fazla sahteleri var evet ama tuz veya şeker testi yaptığınızda da çok basit anlaşılıyor. Kehribarların her bir boncuğun arasında düğümcükler var oğlum şu an 9 aylık hiç bir şekilde kopmadı ki oğlumun sürekli asılmasına rağmen halâ sapasağlam. Nazara da çok iyi geliyo oğluma çok nazar değer eğer onu takmadan bir yere gidersem o gece hep iç çeker hep uyanır huzursuz olur ama onu takarsam hiç bir şekilde sorun olmuyor. Fiyatları baya pahalı ama bebislerimizden önemli değil 😊😊
AlinKuzusu Ya bende cesaret edemiyorum alıpta boynuna takmaya çünkü çok tehlikeli ama akrabamız almış oğluna mutlaka al ben hiç anlamadım diş çıkarttığını sıfır sıkıntı yaşadım diyor hayret ettim oğlu 1 yaşında şuan.Her be kadar kopmaz diye garanti verselerde kopuyormuş o yüzden çok tehlikeli ama kız acayip övdü mutlaka almalısın diye bizde 4 ayligiz deli gibi salya herşeye saldırıp ağza alma sürekli çok erken başladık 2,5 aylıktan beri
TugbaSaray Zeynepadenmom ya estagfurullah olurmu öyle şey ayy allah korusun solumamasına cok dikkat ediyorum ama kullanmam artık tedbir önemli cok saol düşündüğün için ♥️
Zeynepadenmom TugbaSaray teşekkür ederim ben öyle okudum kızıma kullanmıyorum doğmadan almıştım okuyunca direkt çöp e attım hemen sonuçta onada zarar gelmesin 😊 ciğer birde zor hastaliklar Allah korusun evlatlarımızı