Rbashn53 Kızlar merhaba. 45 günlük bebeğim var. Adet görmeye başladım dün. Yani bu adet mi yoksa kesilmiş olan lohusalık kanamamın devamı mı anlamadım ama muhtemelen adet gibi kesilmişti kanamam cunku. Lohusalık ardından hemen adet gören var Mı ?
Bebisiiiim Rbashn53 benim 5 ay oldu görmedim daha görmek de istemiyorum çünkü çok sancılı geçer. Med adetten sonra kilo verme oldu mu şişkinlil geçti mi ?
Med Bebisiiiim çok sancılı olurdu benimde fakat henüz sancı yaşamadım inşallah da yasamam😬 doğumdan sonra geçer diyorlardı inanmıyordum. Ilk değil de 2. Adette rahatladım
Rbashn53 Bebisiiiim benimde normalde çok sancılı geçerdi. Suan sıfır sancım var. O yüzden tereddütte kaldım me sancı ne başka bir sey. Adet mi değil mi diye ama net adet ya
Rbashn53 mutlukalp21 hımmm anladım canm. Fakat benim kesilmişti 40 gün sürmedi bile. Kesildikten sonra tekrar başlaması adet anladığım kadarıyla 😊
Ziyangil Rbashn53 lohusa kanamam 12 gün sürdü 39. gün tekrar kanamam başladı 40 kontrolümde doktora sordum bu ne kanaması diye adet kanaması dedi