Linaprensess_33 Merhaba anneler. 4 aylık bebeğim gece memeden ayrılmak istemiyor tüm gece yapışık uyuyoruz sanırım alışkanlık haline getirdi. Ne yapabilirim önerileriniz var mı?? 🙏
dlkcnblt Linaprensess_33 bnmde öyle başladı cnm 7 ay 20 günlük hala öyle yapmak istiyo çok zorlanıyorm bazı doktorlar güvende hissetmesi gğven kaybı olmaması içn bebek nasl isterse ötle yapılmalı diyo ama bilemedim valla
Sngl1223 Linaprensess_33 aynı şekilde biz de öyleyiz canım saatte üç defa bile uyandı bu gece sabaha kadar en az altı defa sabah 6 da tamamen uyanış ben pert ama ne yapayım bilmiyorum kokumuza alışmışlar kıyamıyor da insan ama biz bitik bi haldeyiz
Likya Linaprensess_33 benim bebeğim 7.5 aylık. Dün gece yarım saatte bazende saat başı kalkıp emdi. Diğer türlü uyumadı. Kısa kesincede ağlıyo uyuyana kadar durcak orda. Bi saat sonra tekrar aynı işlem😩Şuan hesapladım 10 kez emmiş gece😩