Minnaktosbik Kızım 7 ay 6 günlük normalde kusan bir çocuk değil biraz önce uyandı birazcık emdi ve göğsümu değiştirirken birden emdigi süt su gibi fışkırarak kustu normalmi bu ne yapmam lazım daha önce sadece küçükken iki aylıkken falan bir kaç kere olmuştu
Aselsmommmmmmm Minnaktosbik Canım fışkırarak diyosun belki reflü olabilir Allah korusun sen yine de doktora götür ihmal etme
Minnaktosbik Aselsmommmmmmm ikincikez aynı şey oldu gittik geldik yediklerinden dolayı olmuş ☺️çok şükür bişey çıkmadı