Kızlar 5 aylık bebeğim var ilk reglim 8 Ocak ikinci 13 Şubat oldu ondan SONRA da daha olmadım doktora gtmem lazım mı hasta olucak gibi ağrılarım var hatta olmuş gibi de hissediyorum gelen giden yok ama kollarım da bir ağırlık var hamileliğim de gibi çok korkuyorum bebeğim özel şuan olsa da istemiyorum napcam bilmiyorum. 😐🤷🤔😖😞